6 Feb 2009

finally I started my Blog!! ブログやっと始めました。

Heya guys!! Finally I started my own blog! Woohoooo!!

Quick info about me. I am Underwater FreeDiving Videographer. Yes, I make videos underwater while holding my breath. In this blog, I would like to share with you my FreeDiving trip, the things I saw, I eat... Enjoy!!!


みなさん、こんにちは!ブログやっと始めました。やったーーー!!

ちょこっと私についてのインフォです。私はフリーダイビングのビデオグラファーです。そうです、私は水中ビデオを息を止めて撮っています。1息で、です。このブログでは、みなさんと、私のフリーダイビング旅行、いろいろ見たり聞いたり、もちろんグルメなどもどんどん更新していきたいと思います。楽しんでいってください!

No comments:

Post a Comment