8 Sept 2009

Japanese Magazine - 女性自身にインタビュー記事

今発売中の女性自身に私のインタビュー記事が掲載されました。私が2時間30分位かかってやっと説明出来たこれまでの生い立ちや、夢、もろもろをまあーコンパクトにうまくまとめていただきました。自分でもうまく説明出来なかったことを、「そうそう、こういうこと!こういうこと!」とちゃんと言葉に表現していただきました。やはり、プロは違いますね。(って当たり前なんですが。)
ってなわけで、まだ購入してない方々!次の週の号になってしまう前に買ってくださいね!

Here is the Japanese Magazine with my intaview on. this Magazine is a weekly magazine mainly for women. It took me 2h and half to explain about my life, dream,etc etc.. but WOW! the writer did superb job! even myself, I could not explain about me, he did clear image about me and what I am doing and everything! Actually this is very nice article. It's pitty that there is not in English... may be this is the time to practice your Japanese!!


























No comments:

Post a Comment